Обмін та повернення товарів можливі протягом 14 днів, що відповідає законодавству про захист прав споживачів;
Умови повернення для товарів належної якості
Згідно зі статтею 9 Закону України «Про захист прав споживачів», існують дві підстави для повернення або обміну купленого товару:
1. коли товар не відповідає заявленій виробником якості.
2. коли товар повністю відповідає вимогам, але з певних причин не підходить покупцю.
Повернення здійснюється через транспортну службу "Нова Пошта".
Товар повинен мати належну якість, а саме:
- непошкоджена товарна упаковка
- повна комплектація
- відсутність будь-яких механічних пошкоджень
- відсутність слідів використання
Повернення відправлення може бути здійснено протягом 14 днів з моменту отримання.
Повернення оплачує Відправник.
Відшкодування коштів проводиться зручним для клієнта способом протягом 3 робочих днів після отримання та перевірки товару продавцем.
Умови повернення товарів неналежної якості:
- безоплатного усунення недоліків товару;
- відшкодування витрат на усунення недоліків товару.
- при виявленні недоліків товару, що не підлягають ремонту, Клієнт має право вимагати заміни товару або повернення коштів. Про виявлені недоліки товару необхідно повідомити протягом 24 годин після отримання товару, зателефонувавши, надіславши повідомлення на електронну пошту kidsroomspace.gmail.com, або у Viber за номером +380981514637.
Вимоги споживача, зазначені в цій статті, не підлягають виконанню, якщо продавець або виробник (підприємство, що задовольняє вимоги споживача, згідно з частиною першою цієї статті) доведе, що недоліки виникли внаслідок порушення споживачем правил експлуатації або зберігання товару. Споживач має право брати участь у перевірці якості товару особисто або через уповноважену особу.
Повернення оплачує Отримувач.
Відшкодування коштів здійснюється зручним для клієнта способом протягом 3 робочих днів після отримання та перевірки товару продавцем.
Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів», компанія має право відмовити споживачеві в обміні або поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.
Умови обміну та повернення можна уточнити у менеджера сайту на момент оформлення замовлення;
Товари, виготовлені на замовлення, нестандартних розмірів, а також привезені під замовлення, поверненню не підлягають! Виключення - встановлення заводського браку;
Термін повернення коштів становить 3 робочі дні з дати отримання товару на картку або IBAN покупця;
При поверненні товару, покупець оплачує зворотню доставку;
Повернення товару здійснюється після узгодження деталей за адресою с. Підгайці, Луцький р-н, відділення Нової Пошти №1
При отриманні товару на складі перевізника або в присутності кур'єра (адресна доставка), покупець зобов'язаний перевірити вантаж на цілісність та, у разі виявлення пошкоджень, скласти відповідний акт.